29 September 2012

Kaulah Sahabatku

Assalamualaikum..

Semua orang didunia ada sahabat kan?mustahil kita tidak ada sahabat walaupun seorang.. Apa makna sahabat? Bagi zila,sahabat merupakan antara orang yang paling dekat dihati kita.Tanpa mereka,siapalah kita kan? Sahabat adalah anugerah yang indah. mungkin seseorang boleh hidup tanpa kekasih tetapi, jarang orang boleh hidup tanpa sahabat..yg selalu menemani saat duka & lara...^^,

Mereka adalah sahabat zila. Since sekolah menengah sampailah sekarang. Sangat merindui mereka. Sweet moment with them.. Hopefully, dapat bersama hingga ke hari tua, InsyaAllah.. May Allah bless you always.

Sambil mengingati sahabat kita, sambil tu jom zila kenalkan kawan-kawan zila yang sangat rapat. Dan zila nak refresh semula kenangan bersama mereka.

Zarith ~ UniKL ipoh ,radioterapi.. Fatin ~ UPSI, Degree kaunseling.. Tini ~ Nursing.. Rahmat ~ Kolej UNITI.. Rina ~ UITM, Degree Accounting. Wana ~ UUM, Degree Bussiness Study.. Alhamdulilah. semoga mereka seorang yang success selalu.. :)

Zarith, Fatin, hi its me zila, Tini ~ Malacca Town atas beca
with a sweet girl ~fatin (bakal cikgu) "dah berpunya"
Cikgu Sawiah - addmate~ Cikgu Rita-Chemisry~
with my english &  est teacher
physic teacher~Fatin, me, Rahmat (hero malaya in class)
yang tak ada kepala tu, sbb terlampau tinggi, tak muat nk amik gambar :P

Sepatutnya ada Rina, Wana (dah jadi orang rumah). Tapi gambar Rina tak ada kt sini. :). Wana ada disini.


akhirnya saya berjaya mendapat segulung degree Sijil Tamat Sekolah

p/s : semoga kita semua mendapatkan sahabat yang baik yang boleh mengingatkan kita untuk selalu berbuat kebaikan dan menjauhi perbuatan yang tidak baik.. :)

No comments: