25 April 2013

Ite Ace ABC

Assalaamualaikum.... 

Peace Yoo........!!!


Haiyaa...!! Ini amoi suka posing depan kamela ooo, macam2 posing dia buat.. macam olang besao oo..

Nisa : Ayong sini ar. (sambil posing tunggu along nya datang terkeseng2 bawa kamera)

"OK.. 1...2..3... *klik*"

(wah3 bukan main suka dia bila tengok gambar dia)

"Comel ke"
Nisa : Comey r (sengih2)

"eee..perasan.. tak comel pun"
Nisa : ala ite comey r. (buat muka merajuk) 

video

"Adik baca apa tu?"

Nisa : Ite ace ABC r..

Sepatutnya "A" didepan sekali. Ni terbalik "A" berada di belakang sekali. 

Terbelit2 lidah baca. Agaknya macam ni lah gaya akaknya (zila) merangkak2 baca ABC dulu.

Psst : Rindu dengan budak petah bercakap ni, suka joget, nyayi dan posing macam nak rosak kamera ni dibuatnya. :D

11 April 2013

Bandar I MISS U

Awak.. 
maaf tumpang tanya? 
Lorong CINTA, Jalan SAYANG,
Kampung RINDU, Daerah KASIH SAYANG,
Poskod 1.4.3 pekan HATI,
Bandar I MISS YOU.
Dekat mana ya ?


Awak jalan terus ikut jalan ILAHI, nampak simpang 3 masuk belah kanan , ikut jalan NIKAH..
Sepanjang jalan tu awak akan nampak belah kanan , kedai BATAS BATAS PERGAULAN dan sebelah kiri pasar sibuk sikit , iaitu pasar PERSIAPKAN diri.. haa itu tandanya awak berada di jalan yang betul , semoga selamat sampai di sana.

Cinta ALLAH cinta abadi.... ♥ ♥ ♥

#COPY&PASTE#